Wszystkie prezentowane przedmioty są wykonywane ręcznie bez zautomatyzowanych technologii oraz linii produkcyjnych, dlatego produkt który otrzymasz może nieznacznie różnić się od prezentowanego w ofercie. Drobne różnice wynikają z ręcznego procesu wytwarzania, a także naturalnych różnic w usłojeniu czy kolorze drewna. Dzięki temu każdy przedmiot wychodzący z naszego warsztatu jest niepowtarzalny i to jest piękne!
Sprzedającym jest firma WIÓROWNIA MIKOŁAJ SIEMIŃSKI z siedzibą w BOGDANOWIE, adres: BOGDANOWO 11o/6 64-600 OBORNIKI WLKP., o numerze NIP 9562315713, REGON 363640304, adres e-mail kontakt@wiorownia.pl, zwany dalej „Sklepem”.
§ 1 Składanie zamówień
- Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
- Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową, drogą mailową lub poprzez konwersację na stronie https://www.facebook.com/
wiorownia/. - Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on odpowiedź ze Sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia.
- Wszystkie prezentowane produkty są przedmiotami za zamówienie (chyba, że przy konkretnym produkcie napisano inaczej).
- Realizacja zamówienia następuje w momencie zaksięgowania wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia to 7-14 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty przez Sklep.
§ 2 Płatności
- Zapłata za towar następuje poprzez przelew bankowy na rachunek podany przez Sklep.
- Nie ma możliwości zamówienia towaru z opcją „za pobraniem”.
§ 3 Dostawa
- Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia, podany drogą mailową lub w konwersacji na stronie https://www.facebook.com/
wiorownia/. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić. - Towar jest dostarczany do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub wyspecjalizowanych firm kurierskich. Istnieje także możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego.
- Koszt dostawy zamówionych produktów pokrywa Klient.
- Kupując towar Klient udziela Sklepowi pełnomocnictwa do zawarcia w jego imieniu umowy z Pocztą Polską lub firmą kurierską na dostarczenie przesyłki.
§ 4 Odstąpienie od umowy
- Zwrotowi nie podlegają produkty dostosowane do indywidualnych wymagań Klienta oraz na indywidualne zamówienie Klienta.
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni.
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od poinformowania Sprzedającego o fakcie odstąpienia od umowy. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy.
- Zwrotowi podlegają tylko i wyłącznie produkty w nienaruszonym stanie i oryginalnym opakowaniu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braku oryginalnego opakowania Sklep może nie przyjąć zwrotu.
- Koszt dostawy zwracanego przedmiotu pokrywa Klient.
- W przypadku zwrotu towaru (pod warunkiem opisanym w punkcie 4) Sklep zwróci Klientowi pieniądze na rachunek bankowy Klienta w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.
§ 5 Procedura reklamacji
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).
- Reklamacje należy składać na adres e-mailowy Sklepu.
- Składając reklamację należy wysłać reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu na adres Sprzedającego.
- Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sklep naprawi lub wymieni reklamowany na nowy, pełnowartościowy towar.
- Klient traci uprawnienia określone w punkcie 4 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
§ 6 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
- Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).